لپه یا split pea یکی از انواع حبوبات است که از خانواده عدس و نخود جای دارد. لپه یک گیاه دولپه‌ای است و ارزش غذایی بالایی دارد. لپه دانه‌‌های جدا شده، پوست کنده و خشک شده حبوبات است و به سه رنگ لپه زرد، لپه قرمز و لپه سبز دیده می‌شود. لپه سرشار از فیبر، مواد معدنی و ویتامین‌ها است و به همین دلیل خواص و فواید بسیار فراوانی دارد

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت لپه فله امروز | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


لپه یا split pea یکی از انواع حبوبات است که از خانواده عدس و نخود جای دارد. لپه یک گیاه دولپه‌ای است و ارزش غذایی بالایی دارد. لپه دانه‌‌های جدا شده، پوست کنده و خشک شده حبوبات است و به سه رنگ لپه زرد، لپه قرمز و لپه سبز دیده می‌شود. لپه سرشار از فیبر، مواد معدنی و ویتامین‌ها است و به همین دلیل خواص و فواید بسیار فراوانی دارد

قیمت لپه فله امروز | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



لپه ارزش غذايي بالايي دارد. لپه سرشار از كربوهيدرات‌ها، قند، فيبر رژيمي، چربي، پروتئين، ويتامين‌ها مانند ويتامين B1 (تيامين)، ويتامين B2 (ريبوفلاوين)، نياسين، ويتامين B5 (پانتوتنيك اسيد) ، ويتامين B6، ويتامين K، ويتامين C، ويتامين E، كولين، مواد معدني مانند  فسفر، كلسيم آهن، منگنز، پتاسيم و منيزيم است. خواص لپه فراوان است و از جمله خواص لپه مي‌توان به مواردي مانند كنترل فشار خون، كنترل قند خون، تنظيم سطح كلسترول خون، رفع و درمان كم خوني، كمك به رشد، رفع و درمان پوكي استخوان، افزايش انرژي، تقويت سيستم ايمني، پيشگيري از سرطان، كاهش حساسيت سولفوريك، حفظ سلامت قلب و بهبود هضم اشاره كرد.

قيمت لپه فله امروز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت لپه كيلويي-قيمت لپه ايراني-قيمت لپه عمده-قيمت عدس فله امروز خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت لپه فله امروز را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت لپه فله امروز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت لپه فله امروز در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت لپه كيلويي-قيمت لپه ايراني-قيمت لپه عمده-قيمت عدس فله امروز با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت لپه فله امروز را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت لپه فله امروز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت لپه فله امروز و قيمت لپه كيلويي-قيمت لپه ايراني-قيمت لپه عمده-قيمت عدس فله امروز كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

 

قيمت لپه فله امروز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خواص لپه
لپه ارزش غذايي بالايي دارد. لپه سرشار از كربوهيدرات‌ها، قند، فيبر رژيمي، چربي، پروتئين، ويتامين‌ها مانند ويتامين B1 (تيامين)، ويتامين B2 (ريبوفلاوين)، نياسين، ويتامين B5 (پانتوتنيك اسيد) ، ويتامين B6، ويتامين K، ويتامين C، ويتامين E، كولين، مواد معدني مانند فسفر، كلسيم آهن، منگنز، پتاسيم و منيزيم است. خواص لپه فراوان است و از جمله خواص لپه مي‌توان به مواردي مانند كنترل فشار خون، كنترل قند خون، تنظيم سطح كلسترول خون، كاهش وزن، رفع و درمان كم خوني، كمك به رشد، رفع و درمان پوكي استخوان، افزايش انرژي، تقويت سيستم ايمني، پيشگيري از سرطان، كاهش حساسيت سولفوريك، حفظ سلامت قلب و بهبود هضم اشاره كرد.
طبع لپه
متخصصان طب سنتي بر اين باورند كه لپه زرد طبيعتي گرم و خشك دارد.
لپه براي تنظيم سطح قند خون
لپه با داشتن مقادير بالايي فيبر مي‌تواند به تنظيم سطح قند خون كمك كند. فيبر محلول موجود در لمه موجب كاهش ميزان جذب قند مي‌شود و از اين طريق به موجب انتشار تدريجي گلوكز و كاهش سرعت آزاد سازي گبدكز در بدن مي‌شود. در نتيجه لپه مي‌تواند مانع از افزايش قند خون در افراد مبتلا به ديابت شود.
لپه براي كم خوني
لپه منبعي غني از آهن و فولات است و مصرف آن موجب افزايش توليد گلبول‌هاي قرمز خون شده و از اين طريق از ابتلا به كم‌خوني جلوگيري كرده و باعث درمان كم خوني و آنمي مي‌شود.
لپه براي پوكي استخوان
لپه با داشتن فسفر و كلسيم مي‌تواند يك گزينه مناسب براي تقويت استخوان‌هاي بدن بوده و مي‌تواتد يك گزينه مناسب براي كاهش خطر ابتلا به پوكي استخوان باشد.
لپه براي كبد
لپه سرشار از موليبدن است كه به سم زدايي و پاكسازي كبد از سولفيت‌ها كمك كرده و مي‌تواند موجب كاهش خطر ابتلا به بيماري‌هاي كبد شود.
لپه براي سرطان
لپه حاوي استروژن‌هاي گياهي مانند ايزوفلاون ها است كه مي‌تواند به بهبود هورمون‌هاي بدن كمك كرده و خطر ابتلا به سرطان‌هاي خاصي از ممله سرطان سينه و سرطان پروستات را كاهش مي‌دهد. همچنين لپه حاوي مقادير بالايي از كومسترول است كه مي‌تواند موجب كاهش خطر ابتلا به تومور شود.
لپه براي فشار خون
وجود مقادير بالايي از پتاسيم در لپه آن را به يك گزينه درماني مناسب براي كاهش فشار خون تبديل كرده است.
لپه براي سلامت قلب
لپه با دارا بودن فيبر موجب كاهش كلسترول بد خون شده و به كاهش خطر ابتلا به بيماري‌هاي قلبي و عروقي كمك مي‌كند. همچنين پتاسيم موجود در لپه فشار خون را كنترل مي‌كند و احتمال ابتلا به بيماري‌هاي قلبي را كاهش مي‌دهد.
لپه براي كاهش كلسترول بد
فيبر‌هاي محلول موجود در لپه موجب كاهش سطح كلسترول بد خون مي‌شود. در اصل لپه كلسترول موجود در صفرا را در روده جذب كرده و از بدن دفع مي‌كند.
لپه براي معده و دستگاه گوارش
لپه با وجود فيبر موجود در خود مي‌تواند موجب بهبود هضم غذا شده و درد معده را كاهش مي‌دهد. مصرف لپه مي‌تواند از ابتلا به بيماري‌هاي گوارشي از جمله سندرم روده تحريك پذير و ديورتيكولوز جلوگيري كند.
لپه براي درمان يبوست و اسهال
فيبر موجود در لمه به افزايش و بهبود حركات روده كمك كرده و از اين طريق در پيشگيري و درمان يبوست و اسهال موثر و مفيد است.
لپه براي مو
لپه حاوي مقادير بالايي از پروتئين، منگنز و روي است و موجب تقويت فوليكول‌هاي مو شده و از ريزش مو‌ها جلوگيري مي‌كند. همچنين لپه با داشتن ويتامين A و روي موجب كاهش التهاب پوست سر شده و يك گزينه درماني مفيد براي درمان شوره سر است.
لپه براي پوست
يكي از خواص لپه اسن است كه لپه موجب پاك سازي پوست صورت شده و در روشن‌تر شدن و سفيد‌تر شدن پوست صورت نقش موثري دارد. لپه با داشتن فولات، روي و ويتامين‌ها‌ مانند ضد آفتاب طبيعي عمل كرده و پوست را در برابر آسيب اشعه ماورا بنفش خورشيد محافظت كرده و خطر آفتاب سوختگي را كاهش مي‌دهد.
لپه براي درمان بي خوابي
لپه به دليل داشتن مقادير بالايي از آمينو اسيد تريپتوفان موجب افزايش ترشح سروتونين در خون شده و از اين طريق به بهبود خلق و خو و براي درمان بي‌خوابي شبانه كمك مي‌كند.
-لپه براي زنان باردار و جنين
وجود مقادير بالاي ويتامين B و فولات موجب كاهش خطر ابتلا به نقص لوله‌هاي عصبي جنين در دوران بارداري مي‌شود و مانع زايمان زودرس شده و براي سلامت خانم‌هاي باردار مفيد است. لپه با داشتن فولات به افزايش توليد گلبول هاي قرمز خون كمك كرده و در نتيجه به درمان كم خوني در دوران بارداري كمك مي‌كند.
لپه براي نوزادان و كودكان
لپه حاوي مقادير بالايي از فولات، آهن، روي، پروتئين، منگنز و كلسيم است كه به بهبود رشد نوزادان و كودكان كمك مي‌كند. از ديگر فوايد لپه براي بدن نوزاد و كودك اين است كه لپه با داشتن ويتامين A و ويتامين C به تقويت سيستم ايمني بدن كمك مي‌كند. لپه همچنين به كمك آهن و فولات موجود در خود به درمان كم خوني كمك مي‌كند. كلسيم و ويتامين K موجود در لپه به بهبود رشد و تقويت استخوان‌ها در نوزادان و كودكان كمك مي‌كند.
عوارض لپه
لپه زرد در كنار خواص و فوايد فراواني كه دارد ممكن است عوارضي نيز داشته باشد. لپه نيز مانند ساير حبوبات نفاخ است و به همين دليل بهتر است از چند ساعت پيش از مصرف لپه را در آب خيس كنيد تا نفخ آن گرفته شود. افرادي كه به لپه حساسيت دارند و افراد مبتلا به بيماري آسم بايد از مصرف لپه زرد پرهيز كنند. از زياده روي در مصرف لپه بايد خودداري كرد؛ زيرا لپه نفاخ است و ممكن است موجب بروز عوارضي مانند نفخ، احتباس گاز در روده‌ها و دل درد شود. همچنين افراد مبتلا به نقرس نيز بايد از مصرف لپه زرد خودداري كنند زيرا لپه موجب افزايش اسيد اوريك در خون شده و علائم بيماري نقرس را تشديد مي‌كند. لپه حاوي پتاسيم است و پتاسيم ممكن است با برخي از داروهاي كاهش دهنده فشار خون تداخل دارويي ايجاد مي‌كند و مي‌تواند موجب تشديد علائم بيماري‌هاي كليوي شود.
قيمت لپه فله امروز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت لپه كيلويي-قيمت لپه ايراني-قيمت لپه عمده-قيمت عدس فله امروز مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 203 بازدید دیروز 371 بازدید کل 585970

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .